Myöhäiseen ajankohtaan täällä taas kirjoitellaan ! Olin tosiaan taas raveissa kuvaamassa pitkästä aikaa, ja sää oli kerrassaan mainio näistä viimeksi mainitulla kerralla, 23.3.07 Killerin lounasraveissa. Ennen niitähän tosiaan piipahdin 18.3. raveissa, sieltäkin tarttui mukaan muutamia kuvia, vaikka sää muuttui varsinkin loppuvaiheessa kerta kaikkiaan kehnoksi. Huomenna voisi sään salliessa taas mennä kävelemään Killerille kameran kanssa ja harjoitella vaikka niitä lähipotrettien näppäilyä, jos siellä vaikka olisi joku poseeraamisesta kiinnostunut polle! :)

Ravikuvaushan jatkuu taas todennäköisesti 2.4. Killerillä jälleen. Tosin siinä retkessä on vielä pari muttaa, nimittäin - minulla on tentti kyseisenä päivänä kahdelta, ja sen jälkeen minulla on handlattavana kiukkuinen, energinen pikkukoira joka haukkuu ja uhittelee koska en ole tarjonnut sille riittävästi rakkautta ja hän haluaa lenkille ! Mutta voivoi, ei hän ravimatkoista niin kovasti pidä. Tahtoo vain hyppiä ja vinkua eikä osaa olla paikoillaan kuten minä silloin, kun olisi kuvattava. Ehkä minä keksin jotain. Mietintämyssy päähän ! Haluaako joku tulla dogsitteriksi ?