Jestas kun väsyttää, väsyttää, väsyttää.

Avokki on ollut tänään koko päivän pois. Luulin, että sain yön ihan kohtuullisesti nukuttua (ei tarvinnut herätä syöttämään kuin 2-3 kertaa) mutta olin silti jo aamulla ihan nuupallani. Aamupäivä vielä sujui, mutta iltapäivällä, kun mulla oli vieraita (olivat piristämässä mua, kun olen ollut alamaissa..) pikkumies päätti huutaa suoraa huutoa noin 3 tuntia putkeen! Eipä siinä juuri tullut seurusteltua kenenkään kanssa. Huokaus. Rakastan kyllä Pikkuäijää yli kaiken, mutta joskus mä en vaan jaksa. Ajattelin jo hypätä alas parvekkeelta, että pääsisi kuulemasta tuota surkeaa huutoa.

Lopulta se nukahti syliin, oli kai raukka yliväsynyt. Äitinsä voisi nyt nukkua mutta mäkin olen jo liian väsynyt nukkuakseni..jos tää tästä joskus..eikai sitä muullakaan ajatuksella eteenpäin jaksa. Kun saisi edes nukkua..vaikkapa sen viikon ensi hätään ! Tällaista täällä tänään. :(