Piti kertoa että luen Lolitaa Teheranissa ja se pakotti minut lainaamaan Nabokovia, aika masentavaa. En mä oo vielä saanu sitä Zolaakaan luettua loppuun, se on vähän masentanut minut. Eikä kirjassa sinänsä mitään vikaa, en vain oikein pidä siitä liehuleijasta päähenkilöstä, keksinpä taas oudon sanan.

Yllätyin kun kuulin että tätini oli lukenut Emily Brontën Humisevan harjun ja vielä tykkäsi siitä. Meillähän on suvussa siis ainakin kolme ihmistä jotka tunnustaa lukevansa kirjoja! Mummoni, tätini ja minä. Todellakin aihetta juhlaan! Tosin en silti taida suositella tädille esimerkiksi Baudelairea tai de Balzacia, mutta ehkä Chateaubriandia. olé.

Aioin mä kertoa jotain muutakin mutta se hukkui näiden kirjojen taakse taas. Ah, pääni, siinä on liian monta reikää, josta ajatukset karkaavat ulos. Olen atk-kurssilla edelleen mutta kohta se loppuu. Olen oppinut html-koodauksen alkeet. Eli ehkä mä vielä opin jotain, vaikka oon näin vanha. Eipä uskois kun peiliin katsoo.

Mä olin laihtunut kilon viime vuodesta, painan 49kg. bmi 19,1. Ajatella, että tuollaiset jutut on ehkä merkanneet joskus jotain. Jostain laskurista katsoin että normaalialue munpituiselle olisi 48-64kg. Aika suuri hajonta. ja mitä merkkaa oikeesti, kun ihminen voi kuitenkin hyvin silloin kun hän tuntee voivansa hyvin? Henkinen hyvinvointi sattuu viel usein olemaan fyysistä usein tärkeämpää. ;)

Jyppikin meni voittamaan Suomen mestaruuden ja koko kaupunki oli sekaisin hetken aikaa. Mä luulin että sota tuli kun iltamissa alkoi kauhea paukuttelu, mutta kaupungilla vaan poksauteltiin ilotulitteita. Joo, rahaa taivaalle kun kaikillahan riittää rahaa kuin paskaa.

Tässä takkuaa kirjaimet. Paska paikka tääkin! Kohta ei voi enää kirjoittaa mihinkään. Mulla on Blogspot.comissa oma blogi nykyään ja tein yo:n verkkosivuille ihan omat sivut. Ja vielä onnistui linkityksetkin siellä, vähän mä oon hyvä.

Lopetan tähän niin voin mennä ääri-itsetyytyväisenä nuqq. hyvää yötä ja muistakaa paistaa voita pannulla!!