Voisin järkyttää maailmaa ja väittää että olen raskaana. Mutta minulla ei ole vielä tarpeeksi todisteita. Hymähtelen itsekseni. Eilen olin valokuvaamassa, oli kaunis ilma. Todella lämmintä. Sonni kuoli lämpöhalvaukseen. Elämä on..

sairasta huumoria.

Ehkä minulla on jo perjantaina todisteita. Mitäs minä sitten teen ? Totean, että olen tilanteessa, jossa en ole vielä ennen ollutkaan ? Minulla on pieni sisäinen hippilapsi ? Alkio. Kasvain vatsassa ! Vietävä sentään. Ajatus on katastrofaalisen huvittava, ironinen, kauhistuttava ja.. oikeastaan vähän hykerryttäväkin.

Keräsin marjoja vajaan 2 ämpärillistä ja sitten tuli kuuma. Jos jaksaisi, voisi lähteä kävelemään tallille kameran kanssa. Kirjastosta pitäisi hakea pari kirjaa. Onneksi on kesä, olostaan voi nauttia, ulkona voi kävellä paljasjaloin ja huutaa kun nokkoset purevat varpaista. Löysin marjapensaasta hämähäkin vanhan kuoren. Minneköhän oli mennyt piiloon se monijalkainen, vikkelä otus ? Kukaties vaikka kulkeutui marjaämpärissä tänne sisälle saakka.

Olo on oikeastaan kuin laiskalla kissalla. Voisi mennä ulos makaamaan heinikolle ja antaa auringon lämmön tunkeutua perimmäisiin soluihin saakka. Olen ruskettunut lisää ja hiukseni ovat vaalenneet. Näytän ihan hassulta. Käsivarteni ovat kuin afrikkalaisella. Mutta minähän olenkin juonut paljon kahvia !

Syyskuuhun on vielä muutama viikko. Sen verran on kesää jäljellä.. Sitten alkaa taas uusi lukuvuosi ja ehkä kerrassaan erilainen vuosi koskaan, kun vertaa edellisiin. Pystyykö oman elämänsä myötä kasvamaan hallitsemaan uudet tilanteet ? Joku toinen ehkä olisi kuin kala vedessä, mutta minä olen ikuinen skeptikko. :/

Luin astrologiakirjaa ja nauroin oikein sydämeni pohjasta. Rapu oli kuvattu minun osaltani täysin nappiin ! Paras siis etten mainitse, mitä kirjaa luin. Täällähän saattaa vaikka vierailla joku tuttu.

Aurinkoinen halaus !