että EI, minulla ei ole vieläkään mitään mahaa jota voisin näytellä ! valitettavasti. pakko tuottaa pettymys. olen ehkä vain laihtunut, koska ruokahalu on jokseenkin olematon ja saatan syödä vain salaattia. :) ja illalla syön mitä hyvänsä, niin kaikki löytää tiensä vessanpyttyyn. mutta onhan tässä vielä pitkä talvi aikaa lihoa !

olen nyt koulussa. hajamielinen kun olen, saavuin kouluun kello 12:30 ja menin ruokalaan syömään hyvää salaattia. nam, nam. sitten menin italian luennolle, mukamas. mutta kato perskules, olivat pitäneet luennon kello 12-14 ! enkä minä tietenkään muistanut. rouskutin vain tyytyväisenä salaattia. mutta eipä mitään, tästäkin voi syyttää sitä kun on raskaana. juu juu.

en ole vieläkään saanut kerrottua asiasta vanhemmilleni. taidan lykätä asiaa ja vain lykätä ja lykätä, kunnes on ehkä pakko kertoa. sitten maaliskuussa ? vai joulukuussa kun menisin kylään vatsa mukavasti pömpöttäen ? krhm. ehken mene sinne enää koskaan. :o miksi blogini pyörii jatkuvasti tämän asian ympärillä, häh !! voisin kertoa vaikka, öö, lukemistani kirjoista. john updiken juokse, jänis ja markiisi de saden justine - hyveellisen neidon kovat koettelemukset. tällä hetkellä luen günter grassin kampelaa, emile zolan nanaa ja william boydin kelpo miestä afrikassa.  väittäisin että yksikään näistä kirjoista ei ole erityisen hyvävointinen. päinvastoin, ne saattavat aiheuttaa jopa sosiaalista pahoinvointia. suosittelen siis lämpimästi !