Olin menossa kauppaan mutta kas, istunkin yhä tässä. Tietokone on jumittava laitos. Se pitäisi, ehdottomasti, kokonaan lopettaa. Löysin kaikkia mukavia keskustelupalstoja joissa ihmiset kertoivat kehityshäiriöisinä syntyneistä lapsista ja keskenmenoista, enkä malttanut lopettaa lukemista ajoissa. Nyt olen ihan varma että meidän syntyvällä vauvallakin on joku maksavaurio ja se tarvitsee synnyttyään vähintään maksansiirron tai siltä puuttuu oleellisia ruumiinosia kuten pää !

Ehkä on hyväkin mennä sinne ultraan, että näkee, onko lapsella pää paikallaan. Sydän sillä pitäisi sykkeestä päätellen ilmeisesti olla, mutta että paikallaan..?

Olin siis menossa kauppaan. Kekkasin myös tuossa viikolla, että tarvitsen jostain opintoviikkoja, ajattelin sitten tenttiä 5ov filosofiaa. Ensi perjantaina olisi tentti, estetiikkaa&ympäristöfilosofiaa. Sieltä pulahtaisi 2 ov plakkariin. Niin edellyttäen luonnollisesti, että saan itseeni jotain ryhtiä ja lueskelen siihen tenttiin. Tänään pitäisi vielä koirakin lenkkeilyttää. Ja 6n maissa illalla alan olla niin tööt, ettei mistään enää tule mitään. Niin kävi eilenkin. Sain tenttikirjaa luettua puoli sivua ja sitten tuli uni. Torkuin illan ja sitten nukahdin oikeasti ja heräsin yöllä klo 2.27 ja totesin, että minulla on vielä kaikki vaatteet päällä. Ihanaa. Lisää opintoviikkotaistelua tarjoaa se tieto, että yhdestä kurssista saamani opintoviikot ovat "kadonneet" jonnekin. Kyse on kurssista KIRS226. Kyselin jo arvon proffalta, sainko kurssista suoritusta, mutta proffalle olivat väittäneet toimistolta, että minulla sellainen kurssi jo tililläni on. Ja eihän ole!! Asia vaatii siis lisäselvittelyjä. :S Aina näitä sattuu. Kerran kävi niin, että tenttitulokseni ei opintosuoritusotteeseeni löytänyt, vaan oli mennyt jollekin minua muistuttavalle henkilölle. Joka oli ihan keksitty tietokantaan jotta hänelle olisi voitu antaa kurssini. Se oli populaarikirjallisuuden kurssi se. Mutta tämä on jotain muuta. Ensi viikolla nähdään.

Olen yhä menossa kauppaan. Aina menossa tai tulossa. Kaupassa käynnit alkavat ärsyttää. Milloin on lopussa leipä, milloin maito, milloin molemmat ja milloin tarvitsee ostaa kaikkea muutakin ! Ja tiedättekö, tililläni on niin kovin paljon rahaa. Sain 397 euroa josta maksoin 205€ vuokran ja 174€ vakuutuksen. Lisäksi minulle jäi yksi 20€ lasku ja 10€ puhelinlasku, joita tilini ei tällä hetkellä edes kata. Puhumattakaan siitä, että tarvitsen uuden satsin piilolinssejä, joihin minun olisi jostain taiottava 100€. Joten ei, älkää tulko minulle puhumaan rahapulastanne samalla kun mietin sitä, mistä raavin rahaa ruokaan. Mutta ensi kuussapa en enää omaa omaa kämppää ! Virallinen yhteiselomme alkaa. Hui sentään. Tosin onhan sitä jo vähän tässä harjoiteltu.

Heippahei ja muistakaa harrastaa urheilua. Urhoilua emme kannata, emmehän ?