Niistähän meidän ukko tykkää.

2078484.jpg

Mulla on tällä hetkellä kaikenlaista tekemistä.Eilen olin jouluostoksilla. Tällä viikolla aloin suomalaisen kirjallisuuden verkkokurssin, johon en tiedä miten siihen eksyin. Tehtäväni on opettaa kolmelle ulkomaalaiselle suomenopiskelijalle, mitä on suomalainen fantasia- ja scifi- kirjallisuus! Enhän minä noista aiheista mitään tiedä! Olen siis ansiokkaasti googlettanut. Onko jotain suomalaista scifiäkin muka mitä häh? Nyt kaikki jotka tietää, kertokaa mulle, niin saan opetettua näitä ulkomaalaisparkoja oikein.

Eilen olin jouluostoksilla. Mun budjetti oli 21,50 euroa ja ylitin sen sitten lahjakkaasti monella kympillä. (Muttaku muttaku...mies ihan oikeasti halusi sen Indiana Joneksen viimeisimmän dvd:n..........) Nyt olen sitten veloissa kun pitäisi maksaa 42 euron kangastilaus ja en tiedä edes jäikö tililleni mitään. Pelottavaa...Onnistuisinkohan jotenkin pakenemaan siihen asti kunnes saisin rahaa?

Ostin käytetyn ompelukoneen. Käytin sitä sitten yhden illan. Sitten kuului hirveä poksahdus ja koneesta nousi savut ilmoille. Siitä meni moottori! Upeaa. Kävi niin kuin Formuloissa. Se paukahdus oli hieno.. Ja savu myös. Mutta nyt olen siinä tilanteessa, ettei minulla taas ole ompelukonetta. Tarvitsisin uuden moottorin..se on etsinnässä ja kustannuksia tulee apaut sata euroa. Not nice would i say. Silti, kone oli halpa, ja kunhan sen saa kuntoon niin se on hyväkin. Eräs Singerin parhaita malleja, sanoi eräs ompelukoneasiantuntija.

Toni on viime aikoina taas kehittynyt valtavasti. Äkkiä hän oppi nousemaan pystyyn ja kävelemään tukea vasten. Sitten puhkesi toinen hammas. Sitten hän oppi istumaan (miten helpottavaa!). Hän rupesi myös syömään aamu- ja iltapuuron. Ei ole Toni enää mikään vauva. Nyt häntä voi sanoa pieneksi pojaksi!

Ai niin, haluaisiko joku vaihtaa kanssani kasan postimerkkejä? Laitappa minulle heti sähköpostia ja kerro, mitä sinulla olisi vaihtaa! =) Pistän oman listani blogisivulle, seurailkaapa sieltä.

terkuin Lizz

PS Niin se närää herättänyt juttu. Se jo selvisi. Joku "tuttu" oli tehnyt ilmoituksen lastensuojeluun mieheni lääkkeitä koskien..sosiaali"tantat" kävi tarkistamassa että kaikki ok, ja se siitä. Jäipä vain vähän kaivelemaan, että kuka...ja MIKSI?!!!