...ei, en ole menossa Lappiin joikukisoihin. En vain keksinyt _kuvaavaa otsikkoa_. What does that mean ?

Löysin romanttisen kirjan ! Se on Richard Raynerin The Cloud Sketcher. En tiedä, onko kirjaa suomennettu ja millä nimellä. Kokeilkaa löytää se kirjastosta. Surkean englannintaitoni "avulla" olen edennyt ehkä sadannelle sivulle. Olen vieläkin juonesta kärryillä ! ;) Tiedän, että Esko on rakastunut Katerinaan. Voi nyyh.

Niin, kävin siis alkuviikosta neuvolassa. Kiitos pahoinvoinnin ja oksentelun, joka tänäkin aamuna saattoi minut halailemaan pyttyä, olin laihtunut 3 kiloa. Huom. ja ennen raskautta painoindeksini oli 22. Eli ei, kukaan ei voisi vielä uskoa että olen raskaana. Ajattelin mennä käymään porukoilla ensi viikolla, ja katsoa, huomaako ne mitään. Todennäköisesti eivät huomaa. Jee! Tästä tulee niille vielä hyvä aprillipila.

Eilen oltiin synttäreillä ja syötiin synttärikakkua. Kakku oli oikein hyvää. Talvi on tullut liian aikaisin. Kävin tänään lenkittämässä koiraa n. tunnin, ja koko ajan tuli kylmää vettä naamaan. Lopulta en tiennyt valuiko nenästä räkää vai kylmää vettä. Takki, kengät ja sukat kastuivat läpimäriksi. Murjotan. Minä todella vihaanvihaanvihaanvihaan talvea, autuaasti ! Heitän sitä märällä sukalla !

PLÄTS !

Huomatkaa kohosteisuus, oi, tuo suloinen kohosteisuus.

Ps. Voi sentään, minua oli jo kaivattu. Ajattelin käydä kirjailemassa tänne jo aamulla, mutta sitten tulikin jotain, ja unohdin. Kävin sitten nyt. Älä huolestu, Albs, kyllä täällä sinnitellään.